Esittelyssä on uudet, ihanat Tarotkorttini.

Kiinan kaupasta tyttäreni minulle nämä kortit tilasi ja kieltämättä ennakkoluuloja minulla oli suurestikin. Nämä on pienemmät ja ohuemmat ko nuo Suomesta ostamani kortit. Eikä maksanut ko 7-8 dollaria ja nyt en kyl muista mitä oli euroissa, halvemmat kuiten ko Suomen kauppojen kortit.

Aika vähän olen kortteja käyttänyt mutta en sen takia etten niistä tykkäisi vaan ihan siksi että minulla on nuot Crowleyn kortit joita aina käytän ko tulkintaa tehen. Olen toki kokeillut uusia kortteja ja olen niihin hyvinkin ihastunut. Kuvitus on kaunis, herkkä ja tuntuu, että ko tulkintaa tehen niin kuvat heräävät eloon ja tulkinta on helppo tehdä. Nimet korteissa on englannin kielellä, eikä korttien mukana tullut kirjaa. 

Kyllä mie näitä suosittelen, mutta kokeneemmalle tulkinnan tekijälle ehkä mieluummin. 

Paljon oli Kiinan kaupassa vaihtoehtoja ja niitä selasin suurella mielenkiinnolla. Nämä kortit ko löysin sieltä niin net tuntui heti omilta, enkä kyllä erehtynyt yhtään. Enemmän näitä pitää käyttää, eikä aina tarttua tuttuihin ja turvallisiin. 

Netistä, en muista kapuan nimeä, kerran löysin intiaanitarotit ja net minun teki mieli ostaa, mutta oli net aika kalhiit. Ehkä se aika vielä tulee että net kortit omikseni saan. 

123.jpg

1234.jpg