Viikko sitten, lauantaina, laitoin Facebookin aikajanalle postauksen jossa lupasin nostaa enkelikortin kaikille sitä haluaville. Pyyntöjä tuli enemmän kun osasin odottaakaan mutta olin iloinen että niin moni tahtoi kuulla enkeliensä viestin. 

Nostin kortin jokaiselle pyynnölle ja miten helppoa se olikaan? Mie tehin tieten ensin kaikki alkurituaalit ja sitten pyysin enkeleiltä viestiä jos kyseisille henkilöille oli mitään tulossa. Se oli jotenkin niin varman tuntuista. Pidin kättäni korttirivin päällä ja aina se tietty tunne tuli sormiin juurikin oikealla kohdalla ja siitä näppäsin kortin. Luin sen ensin ja sitten aloin kirjoittaa ja jopa minullakin oli tunne että tämä viesti on se oikea juurikin hälle, kenelle sitä olin silloin kirjoittamassa. Ei net viestit tieten minulle kertoneet sisällöllisesti mitään vaan sehän oli tarkoitettu hälle jolle sen kortin nostin. Kaikki tuntuivat ymmärtäneen viestin sisällön vaikka kyllä niitäkin oli joille sen sitten tulkitsin. 

Voi sitä kiitollisten ja tyytyväisten ihmisten määrää! Se oli aivan sanoin kuvaamattoman ihanaa kun huomasin miten kiitollisina ihmiset ottivat enkeltensä viestit vastaan ja miten oikeaan net kulloinkin osuivat. Mie olin iltaan oikein tyytyväinen ja niin kiitollinen että saan tehdä yhteistyötä enkelten kanssa ja ilahduttaa ihmisiä näin. Enemmän mie vain tätä työn tekemistä janoan, tuntuu että haluaisin kovasti edistyä tässäkin asiassa ja tuo ilta oli kyllä aikamoinen ponnahdus tulevaan ja varmistus siitä että olen oikealla, minulle kuuluvalla tiellä.

TY%C3%96MAA%20001-normal.jpg