Tässä eräänä iltana olin keittiössä, kuuntelin musiikkia ja katselin tyhjyyteen eli olin aika hyvin omissa ajatuksissani. Keittiöstä näkee olohuoneeseen, josta näkyy pirttipöytä, sen penkit, lipasto, vähän kirjahyllyä ja keinutuolin.

Eli kuuntelin musiikkia ja yritin kai vähän laulaa mukanakin kunnes katseeni kiinnittyi keinutuoliin. Siinä istui mieshenki, hän oli tummissa vaatteissa, istui rennosti, nojaten selkänojaan, toinen käsi oli rennosti käsinojalla ja toista kättä en ensin nähnyt, se oli hänen takana, koska hän oli viistosti minuun päin. Hänellä oli päässään hattu, sellainen lierihattu, tavallinen ja tumma sekin. 

Siinä hän istui ihan rauhassa ja miekin hieman rauhoituin vaikka vähän hämmästyin ko hänet näin. Sitten katsoimme toisiamme ja hän nosti takanaan olevan käden ylös ja vei sormet hipasten hatun lippaa. Käsitin, että hän olisi minulle hyvästit sanonut mutta voipi olla että hän käväisikin tervehtimässä minua. Sitten hän katosi.

Olen sen jälkeenkin yrittänyt nähdä hänet juurikin siinä keinussa mutta ei ole enää näkynyt tätä herraa. En tiedä, jonkin aikaa tämä mietitytti minua mutta nyt se on vain mukavainen muisto ja yksi kokemus lisää.

SYD%C3%84NKYNTTIL%C3%84%20001.jpg